torsdag 22. mars 2012

Ebay binging!!

Ebay purchases

Ebay purchases by izzywizz featuring a lambswool cardigan




1 - Hibai cardigan (new) from Anthropologie
2 - Dress (used) from Boden, spring collection 2009
3 - Beatriz cardigan (used) from Anthropologie
4 - New top from Boden, spring collection 2011
5 - Sparrow whirl and wind cardigan (new) from Anthropologie
6 - Fair isle cardigan (used) from Boden


Hjelpes, jeg er seriøst bitt av Ebay basillen og det ser ikke ut til at jeg blir frisk med det første heller.. ;) Jeg har ikke brydd meg med Ebay tidligere, har kun handlet et par dingser til Iphone og Ipad. Men en vakker dag satte jeg meg ned for å søke litt på måfå etter mine favorittmerker når det gjelder klær. Og hvilken åpenbaring!! En hel verden full av fantastiske klær fra nåværende og tidligere kolleksjoner *smelt*. Det er særlig kolleksjoner fra noen år tilbake som tiltrekker meg, kolleksjoner som jeg aldri har sett tidligere da jeg ikke har fulgt mine favorittmerker lenger enn 2-3 år. Needless to say så gikk paypal kontoen varm til de grader, selv min aversjon mot brukte klær forsvant som dugg for solen, heheheee. Jeg er faktisk strålende fornøyd med alle kuppene og mine fordommer mot brukte klær er gjort til skamme da bruktplaggene er i utmerket stand, kunne lett passert for å være helt nye! Jeg har fortsatt en ting og ti å lære om budgivning på Ebay, har mistet noen plagg til såkalte Snipertjenester/budhjelpere som Ez Sniper og Gixen. Senest idag satte jeg selv inn støtet via en budhjelper men akk sann ble overbydd av en likesinnet sniper, go figure! :P


OMG, Im seriously hooked on Ebay and its not likely to change anytime soon. ;) Previously I couldnt be bothered about Ebay, besides one or two thingies for my Iphone and Ipad. One lovely day I just sat down and startet browsing Ebay for my favourite clothing lines/brands. What a revelation!! A whole new world of fantastic clothing for me to explore, not to mention old school collections from a few years back which I havent seen cause Ive only known about my brands for a couple of years. Needless to say my Paypal account went ballistic and my aversion against used clothes suddenly disappeared, heheheee. Im really pleased with my Ebay binging and my prejudice against pre-worn clothes is no longer an issue, as the used items are in excellent condition and could easily pass as brand new ones. I have still one or two things to learn about bidding on Ebay, have lost a few items to sniper services such as EZ Sniper and Gixen. As for today I placed a bid by using a Sniperservice myself but that didnt get me far, got outbid by another sniper, go figure! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar